چهارمحال و بختیاری ظرفیت مطلوبی در ارزآوری صنایع دستی دارد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی با اشاره به ظرفیت صنایع دستی کشور برای صادرات، گفت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت مطلوبی در ارزآوری تولیدات صنایع دستی دارد.

چهارمحال و بختیاری ظرفیت مطلوبی در ارزآوری صنایع دستی دارد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها به نقل از ایرنا، پویا محمودیان عصر دوشنبه در آیین گشایش دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این نمایشگاه توانمندی های این استان را به خوبی در معرض دید همگان قرار داده است.

او اضافه کرد: امید است در سال رونق فراوری، با برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی تخصصی در کشور، بتوان این حوزه را به خوبی حمایت کرد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی توضیح داد: شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد ظرفیت های زیادی در حوزه صادرات، ارزآوری و اشتغال دارد.

او یادآور شد: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در کنار پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به فعالان صنایع دستی، در ارتقای صندلی شغلی و کسب وکار هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی تأثیرگذار است.

محمودیان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی برای معرفی محصولات و فراوریات صنایع دستی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است.

او گفت: این وزارتخانه به دنبال تهیه و تدوین طرحی علمی برای تقویت کمی و کیفی وضعیت صنایع دستی استان های کشور است.

دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سوغات محلی و هدایا با 150 غرفه تا دوازدهم مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد برپاست.

منبع: میراث آریا

به "چهارمحال و بختیاری ظرفیت مطلوبی در ارزآوری صنایع دستی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمحال و بختیاری ظرفیت مطلوبی در ارزآوری صنایع دستی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید