کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، این کتاب با نگاهی به ظهور تاریخی مصرف از دیدگاه سیاسی، اقتصادی و اخلاقی، توسعه مصرف را به مثابۀ یکی از اجزای مهم در زندگی روزمره آنالیز و با رویکردهای جامعه شناختی، نظریات مصرف و عملکردهای مصرفی در حوزه های خاص و مختلف تبیین می نماید. پژوهشگر این اثر، مصرف را با معنای اجتماعی در ارتباط می داند و آن را جایی برای بیان تمایزات اجتماعی تلقی می نماید.

کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد

از ویژگی های بارز این اثر آن است که خواننده را با نظریات اصلی و شاخه های مهم جامعه شناسی مصرف آشنا می نماید. نویسنده همچنین با تلفیق این نظریات با پژوهش های کاربردی و با استناد به پژوهش های مرجع و معتبر در حوزه های تخصصی به ارائه نتایج می پردازد.

اشیاء، کالاها و غیرکالاها، مغازه ها و خریدکردن، تبلیغات، مجلات زنان، خانه، غذا و نوشیدنی، توریسم، بدن و مد و پوشاک برخی از عناوین فصل های این کتاب است.

کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف در 383 صفحه و با قیمت 29 هزار تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات روانه بازار نشر گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید