26 پایگاه جمعیت هلال احمر در زمستان آماده خدمت رسانی است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، حسن آصفی در حاشیه شروع طرح زمستانی پلیس راه و نیروهای امدادی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: سال جاری 15 پایگاه امداد و نجات ثابت، یک پایگاه کوهستان و 10 پایگاه موقت از سوی جمعیت هلال احمر در جاده های استان مستقر شده اند و تمامی شعب این جمعیت نیز با آمادگی کامل برای اسکان اضطراری، یاری به در راه ماندگان در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند و سامانه 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

26 پایگاه جمعیت هلال احمر در زمستان آماده خدمت رسانی است

آصفی اضافه نمود: در طرح امداد ونجات زمستانه، روزانه بیش از 130 نجاتگر مستقر در پایگاه های امداد جاده ای استان با یک فروند بالگرد، 32 دستگاه آمبولانس، 15 خودروی نجات، اتوبوس آمبولانس، خودروی ویژه آرگو و 15 دستگاه موتورسیکلت در شرایط برف و کولاک خدمات امدادی را به مسافران ارائه می نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین توضیح داد: 5 تیم عملیاتی ویژه شامل تیم های امداد هوایی، آنست، واکنش سریع ویژه خواهران و برادران، EOC و ERC شامل 25 نفر نیروی ویژه و زبده در مرکز استان نیز فعالیت می نمایند.

آصفی اظهارامیدواری کرد با استقرار نیروهای امدادی در محورهای موصالاتی استان قزوین در زمستان شاهد کمترین حادثه و زیانهای جانی و مالی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "26 پایگاه جمعیت هلال احمر در زمستان آماده خدمت رسانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 پایگاه جمعیت هلال احمر در زمستان آماده خدمت رسانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید