70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان گفت: 70 درصد تجهیزات پروژه های اجرایی پتروشیمی ساخت داخل است.

70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رسول اشرف زاده در بازدید از پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه در فاینانس قبلی بانک عامل کم کاری کرد و مجبور به ابطال منقاصه شدیم، اضافه نمود: پس از این برای تامین فاینانس به وسیله صندوق توسعه پیش رفتیم و بانک تجارت انتخاب شد.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان با بیان اینکه پیمانکار بخش عملیاتی تا دوماه آینده تعیین خواهد شد گفت: بعد از کلنگ زنی بخش عمیلاتی، 32 ماه برای تکمیل این فاز پیش بینی شده است.

وی همه نیروهای بکار گرفته در پتروشیمی دهدشت را بومی مطرح کرد.

اشرف زاده اظهار کرد: احداث کمربند سبز اطراف شرکت از نیازهای لازم است چرا که از آب شرب برای چنین طرح هایی استفاده نمی گردد اما در طراحی سایت دهدشت استفاده از آب رودخانه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: پس می طلبد با یک کار مطالعاتی پساب تولیدی شهر را در یکی سیستم فاضلاب جمع آوری و تصفیه و در بخش عملیات استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه 70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است، اضافه نمود: این دستاورد پتروشیمی به شکوفایی و اقتصاد مقاومتی یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید