90 درصد زیرساخت های حوزه سلامت در شادگان نوسازی شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مهران غنوی پیش از ظهر امروز امروز در نشست آنالیز اجرای شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات خوبی انجام شده است، اظهارکرد: 90 درصد زیر ساخت های حوزه سلامت در شهرستان شادگان بهسازی و نوسازی گردیده است.

90 درصد زیرساخت های حوزه سلامت در شادگان نوسازی شد

وی اضافه کرد: رسیدن به جامعه ای سالم نیازمند مشارکت همگانی برای تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت بوده و همه افراد جامعه و بخش های مختلف توسعه در برابر آن مسئولیت داشته و تشکیل این مجمع به عنوان بازوی مشارکتی مؤثری برای شورای اسلامت و امنیتی غذایی است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه اقدامات مهمی در عرصه سلامت انجام گردیده است گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ضمن اینکه کاهش هزینه های درمانی در پی داشته دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی فراهم گردیده است.

وی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در مقوله سلامت جامعه تأکید کرد: از آنجایی که رسانه ها راحت تر می توانند با جامعه ارتباط برقرار و مسائل و مسائل را منعکس نمایند انتظار است در زمینه حل معضلات حوزه سلامت در کنار ما باشند.

غنوی در خاتمه گفت: این زیرساخت های حوزه سلامت شامل خانه های بهداشت روستایی، مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری، پانسیون های اسکان پزشکان خانواده روستایی، پایگاه فوریت های پزشکی مرکزی، پایگاه خودرو، کلینیک بیمارستان و بخش های اطفال، داخلی، جراحی و اورژانس بیمارستان و غیره هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "90 درصد زیرساخت های حوزه سلامت در شادگان نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد زیرساخت های حوزه سلامت در شادگان نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید