انتقاد تند سران حزب دموکرات از ادامه تعطیلی دولت آمریکا

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، روسای نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا بار دیگر بر مواضع خود در زمینه تعطیلی دولت آمریکا و امنیت مرزهای این کشور با مکزیک، تاکید کردند.

انتقاد تند سران حزب دموکرات از ادامه تعطیلی دولت آمریکا

به گزارش به نقل از ای بی سی نیوز، روسای نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا بار دیگر بر مواضع خود در زمینه تعطیلی دولت آمریکا و امنیت مرزهای این کشور با مکزیک، تاکید کردند.

نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان) و چاک شومر (رئیس اقلیت دموکرات در مجلس سنا) در نشست خبری مشترک با وبلاگ فیسبوکی ها شرکت کردند. نانسی پلوسی در این نشست خبری با اشاره به تاثیر تعطیلی دولت ترامپ بر وضعیت کارکنان دولت فدرال در پاسخ به سئوالی در زمینه دیدگاه دموکرات ها درباره موضوع امنیت مرزهای جنوبی گفت: به نظر می رسد کاخ سفید در این زمینه بد عهدی می نماید. آنها هر بار طرحی را مطرح می نمایند و خود آن را کنار می گذارند.

در این نشست خبری چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات در سنا هم گفت: استفاده از کارکنان دولت فدرال به عنوان گروگان بسیار اشتباه، ناعادلانه و بسیار زشت است.

وی اضافه کرد ترامپ پس از دست نیافتن به توافقی درباره بودجه ساخت دیوار مرزی، جلسه دیدار با مقامات کنگره را ترک کرد. ترامپ روی میز کوبید و گفت ما چیزی نداریم که درباره اش صحبت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتقاد تند سران حزب دموکرات از ادامه تعطیلی دولت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند سران حزب دموکرات از ادامه تعطیلی دولت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید