اپل در حال توسعه کنسول مبتنی بر ARM است؟

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، در کنفرانس WWDC 2020 معین شد که مک بوک های جدید به اپل سیلیکون مجهز می شوند و حالا به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه یک کنسول مبتنی بر ARM است.

اپل در حال توسعه کنسول مبتنی بر ARM است؟

به گفته حساب توییتری MauriQHD، اپل می خواهد یک کنسول با پردازنده ARM توسعه دهد که با توجه به استفاده از این تراشه ها در مک بوک های آینده، چندان تعجب برانگیز نیست. اخیرا تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو تاریخ معرفی مک بوک های مجهز به اپل سیلیکون را اعلام نموده است.

بر اساس شایعات، اپل تی وی 2020 با چیپست A12X Bionic وارد بازار می گردد. این دستگاه ابعاد کوچکی داشته و بسیار قدرتمند خواهد بود و به علت یک سیستم خنک نماینده جداگانه، از نظر حرارتی نیز با مسائل زیادی روبه رو نمی گردد. این امکان وجود دارد که کنسول اپل طراحی مشابه با اپل تی وی داشته باشد.

شایعات به توسعه یک کنترلر مخصوص بازی برای اپل تی وی اشاره می نمایند که برای راحتی کاربران سرویس اپل آرکید از راه می رسد. این امکان وجود دارد که این کنترلر برای کنسول بازی این شرکت در حال توسعه باشد.

از آنجایی که اپل می خواهد از سخت افزارهای موجود در اپل تی وی 2020 استفاده کند، چنین کاری برای کنسول آن نیز امکان پذیر است. میزان محبوبیت اپل TV جدید و همچنین اپل آرکید در آینده، می تواند توسعه کنسول یا ترک این پروژه را معین کند.

گفته می گردد اپل بدنبال ورود جدی تر به سخت افزارهای گیمینگ است و میخواهد یک مک مخصوص بازی نیز فراوری کند. در حالی که ورود این شرکت به دنیای بازی برای بسیاری از علاقه مندان جذاب است، هنوز سوالات زیادی در این زمینه وجود دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره سیستم عامل کنسول اپل منتشر نشده و علاوه بر این نمی دانیم بازی های انحصاری برای آن توسعه پیدا می نمایند یا خیر. در صورتی که شایعه اخیر صحت داشته باشد، باید منتظر افشای اطلاعات بیشتری در آینده باشیم.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "اپل در حال توسعه کنسول مبتنی بر ARM است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در حال توسعه کنسول مبتنی بر ARM است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید