گوشی های هوشمند آینده می توانند 360 درجه باز شوند!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، اگرچه ال جی سال گذشته رسماً از حوزه تجارت گوشی های هوشمند خارج شد، اما این شرکت همچنان در صنعت زنجیره تامین الکترونیک، به ویژه در بخش تجاری نمایشگر LED خود بسیار محبوب است. سال جاری در نمایشگاه SID 2022 ال جی به عنوان یکی از اعضای میزگرد در این رویداد حضور داشت.

گوشی های هوشمند آینده می توانند 360 درجه باز شوند!

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، در طول نمایشگاه این برند خاطرنشان کرد که تیم تحقیق و توسعه آن با موفقیت یک دستگاه OLED تاشو را توسعه داده است. LG Display در این رویداد یک صفحه نمایش لمسی OLED تاشو را به نمایش گذاشت که میزان آن در حالت افقی 8.03 اینچ است.

ویژگی منحصر به فرد این نمایشگر این است که پنل را می توان به سمت داخل و بیرون تا کرد؛ در واقع، می توان آن را در هر زاویه ای از 0 تا 360 درجه تا کرد. به نظر می رسد که ال جی از فناوری UTG (شیشه فوق العاده نازک) برای OLED تاشو استفاده می نماید و صفحه نمایش بیرونی با مواد ضد اثر انگشت پوشانده شده است. این شرکت بعلاوه ادعا می نماید که OLED 360 تاشو این شرکت دارای رتبه بندی 200000 بار استفاده معمولی می باشد.

از سایر جزئیات این نمایشگر می توان به رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل اشاره نمود که تراکم پیکسلی 413 پیکسل بر اینچ و پوشش 109.9 درصد از طیف رنگی را ارائه می دهد. این پنل در شرایط معمولی 430 نیت روشنایی دارد و در شرایط چالش برانگیز می تواند به حداکثر روشنایی 600 نیت برسد. یکی دیگر از رونمایی ها در طول این رویداد، پنل OLED تاشو 17 اینچی این شرکت بود. این پنل نمی تواند 360 درجه تا گردد، بلکه مانند یک لپ تاپ 180 درجه به سمت داخل تا می گردد. نمونه اولین این نمایشگر نسبتا چشمگیر بود. این نوع طراحی را در گلکسی Z فولد 3 سامسونگ یا اوپو Find N خواهیم دید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی های هوشمند آینده می توانند 360 درجه باز شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های هوشمند آینده می توانند 360 درجه باز شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید