بخشی از برنامه های مهم ایلان ماسک برای توییتر تعیین شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، همانطور که احتمالا می دانید، ایلان ماسک برای تصاحب توییتر حدود 25 میلیارد دلار وام از بانک های مختلف دریافت نموده است. حالا بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، آقای ماسک به این بانک ها اعلام نموده حقوق اعضای هیئت مدیره این شرکت را کاهش می دهد و بعلاوه راه های جدیدی برای درآمدزایی از توییت ها پیدا می نماید.

بخشی از برنامه های مهم ایلان ماسک برای توییتر تعیین شد

ایلان ماسک باید بانک ها را متقاعد می کرد که توییتر برای بازپرداخت اقساط این وام سنگین به مقدار کافی عایدی کسب می نماید. در نتیجه 13 میلیارد دلار از این مبلغ بر مبنای خود شرکت توییتر و 12.5 میلیارد دلار هم بر مبنای سهام تسلا پرداخت شده است. مابقی هزینه موردنیاز برای خرید توییتر هم ایلان ماسک شخصا پرداخت می نماید.

در این گزارش آمده که آقای ماسک برنامه دقیقی برای مدیریت توییتر به بانک ها ارائه نداده و عمدتا منظره این شرکت در دوران رهبری او تشریح شده است. ایلان ماسک در خصوص حذف حقوق اعضای هیئت مدیره هم توییت نموده که چنین کاری منجر به صرفه جویی 3 میلیون دلاری در هزینه ها می گردد.

او در مذاکره با بانک ها به طور معین به مقدار سود ناخالص توییتر هم اشاره نموده که بسیار کمتر از شرکت هایی مانند متا و پینترست است. به همین دلیل او بر این باور است که می تواند این شرکت را با روش های ارزان تری مدیریت کند.

در گزارش خبرگزاری بلومبرگ آمده که ایلان ماسک در خصوص اخراج بخشی از نیروها به منظور پایین آوردن هزینه ها صحبت نموده است. البته تا زمانی که کنترل کامل توییتر در دستان آقای ماسک قرار نگیرد، تصمیمی در این مورد گرفته نخواهد شد. او بعلاوه به بانک ها اعلام نموده که برای عایدیزایی از توییت های مهم و وایرال برنامه هایی دارد. یکی از این برنامه ها هم دریافت پول از سایت هایی است که توییت های منتشر شده از طرف کاربران تایید شده یا سازمان ها را در بین مطالب خود قرار می دهند.

اوایل ماه جاری میلادی ایلان ماسک توییتی را در خصوص سرویس پولی Twitter Blue منتشر و سپس حذف کرد. در این توییت او پیشنهاد داده بود که قیمت این سرویس کاهش پیدا کند، تبلیغات در آن ممنوع گردد و کاربران امکان پرداخت با دوج کوین را داشته باشند. در حال حاضر کاربران برای بهره گیری از این سرویس باید ماهانه 2.99 دلار بپردازند. در یک توییت دیگر هم که حذف شده، او پیشنهاد کرد که اتکای توییتر به تبلیغات کمتر گردد.

یکی از منابع مطلع اعلام نموده که ایلان ماسک مدیرعامل جدیدی برای توییتر در نظر گرفته ولی هنوز هویت او فاش نشده است. ایلان ماسک صریحا به رییس هیئت مدیره توییتر گفته که به مدیریت فعلی این شرکت اطمینان ندارد. البته گفته می گردد تا خاتمه نهایی شدن فرایند انتقال مالیک توییتر، پاراگ آگراوال به عنوان مدیرعامل توییتر انجام وظیفه خواهد نمود.

ایلان ماسک به تازگی گفته که حدود 8.5 میلیارد دلار سهام تسلا را فروخته است. مدیرعامل تسلا به بانک ها گفته که سیاست های نظارتی بر محتوای توییتر را تا حد ممکن و بر اساس الزامات قانونی کشورهای مختلف، آزاد نگه می دارد. باید خاطرنشان کنیم وام 13 میلیارد دلاری که بر مبنای خود توییتر به ایلان ماسک پرداخت شده، حدود 7 برابر عایدی ناخالص پیش بینی شده توییتر در سال 2022 است.

منبع: Reuters

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخشی از برنامه های مهم ایلان ماسک برای توییتر تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از برنامه های مهم ایلان ماسک برای توییتر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید