برگزاری سی وسومین نمایشگاه کتاب به بعد از ماه رمضان موکول شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از موکول شدن زمان برگزاری این رویداد فرهنگی اطلاع داد و گفت: با مصوبه شورای سیاست گذاری، سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد.

برگزاری سی وسومین نمایشگاه کتاب به بعد از ماه رمضان موکول شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ فیسبوکی ها، ایوب دهقانکار با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ایجاد فضایی آرام و دلنشین، محیطی فرهنگی برای دوستداران و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و از سوی دیگر تقویت چرخه مالی نشر کشور است، با لحاظ شرایط فعلی جامعه، شورای سیاست گذاری تاریخ 26 فروردین 99 را برای اجرای بهینه نمایشگاه کتاب مناسب ندانست و بر اساس مصوبه شورا زمان برپایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

سخنگوی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اضافه کرد: با در نظر دریافت مختصات نمایشگاه کتاب تهران، جمعیت میلیونی بازدید کنندگان و علاقمندان، حضور ناشران و مهمانان خارجی و توجه به این اصل که هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی این نمایشگاه در فضایی به دور از هر گونه نگرانی و یاری به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و رونق کتابخوانی در جامعه است، برگزاری آن در ابتدای سال جدید برای دستیابی به اهداف از پیش معین شده مناسب نیست.

وی درباره اعلام تاریخ دقیق زمان برپایی نمایشگاه نیز گفت: شورای سیاست گذاری در جلسات آینده در این باره تصمیم گیری خواهد نمود.

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی در پایان با اشاره به همکاری و مشارکت ده ها سازمان و نهاد در برپایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: به رغم شروع شدن فعالیت های اجرایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از هفته های پیش، این معاونت در اقدامات آینده خود تابع تصمیمات وزارت بهداشت و سایر دستگاه های تخصصی ذی ربط خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری سی وسومین نمایشگاه کتاب به بعد از ماه رمضان موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سی وسومین نمایشگاه کتاب به بعد از ماه رمضان موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید