جایگزین نوکیا رخ نشان داد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، چند وقتی است که زیاد از خداحافظی نوکیا می شنویم و اچ ام دی برندی است که قرار است جای این غول قدیمی تلفن همراه را در بازار پر کند.

جایگزین نوکیا رخ نشان داد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها ، شرکت اچ ام دی گلوبال در حال توسعه چندین گوشی هوشمند است که احتمالاً در کنگره جهانی موبایل (MWC) اواخر فوریه (7 اسفند) معرفی خواهند شد. طبق گزارشی نو، این شرکت فنلاندی حداقل 6 دستگاه نو را توسعه می دهد.

به نقل از زومیت،دو گوشی نو HMD، مدل های Legend (به معنی افسانه ) و Legend Pro در گیک بنچ مشاهده شده اند. هر دو محصول بخشی از خط فراوری گوشی های مقرون به صرفه قیمت این برند هستند و سخت افزار مناسبی دارند.

هر دو محصول نو که برای جایگزینی با گوشی نوکیا معرفی می شوند، به پردازنده Unisoc T606 مجهز هستند. انتظار می رود که مدل لجند 4 گیگابایت رم و نسخه پرو 8 گیگابایت رم داشته باشد.

یکی دیگر از مشخصات مهمی که در گیک بنچ فاش شده، سیستم عامل دستگاه ها است. ظاهراً هر دو مدل با اندروید 14 فراوری می شوند. بدون شک بیشتر گوشی هایی که در سال 2024 عرضه می شوند، اندروید 14 خواهند داشت.

علاوه بر لجند و لجند پرو، اچ ام دی چهار گوشی هوشمند اندرویدی دیگر را به نام های Pulse ،Pulse Legend Plus ،Pulse+ ،Pro روانه بازار خواهد نمود.

هنوز اطلاعات تکمیلی و قیمت گوشی های نو به بیرون درز نکرده است؛ اما انتظار می رود که بعضی از جزئیات آن ها قبل از معرفی رسمی فاش گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "جایگزین نوکیا رخ نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین نوکیا رخ نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید