جلسه مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با ویسی، شروع تمرینات نفتی ها از امروز

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از مذاکره مدیران این باشگاه با سرمربی مستعفی تیم خود اطلاع داد.

جلسه مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با ویسی، شروع تمرینات نفتی ها از امروز

عطاءالله بهادری، عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره مذاکره با عبدالله ویسی، سرمربی مستعفی این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه وبلاگ فیسبوکی ها وبلاگ فیسبوکی ها پویا گفت: شب گذشته (دوشنبه) در هیئت مدیره باشگاه جلسه داشتیم و زمانش از هفته قبل معین گردیده بود. پس از اینکه استعفای ویسی را در فضای مجازی شنیدیم، گروهی را در نظر گرفتیم تا امروز با ویسی مذاکره نموده و بفهمد که موضوع چیست.

وی درباره اینکه آیا ویسی هم قرار بود در جلسه هیئت مدیره حضور یابد یا خیر، گفت: روشنایی به من گفت که ویسی قرار است با یک بازیکن مدنظرش مذاکره کند و شاید به جلسه هیئت مدیره نیاید. امروز با ویسی مذاکره می کنیم و امیدوارم که به تیم بازگردد، چون به او اعتقاد داریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص شروع تمرینات نفتی ها پس از چهار روز استراحت توضیح داد: امروز تمرین برگزار می گردد و ممکن است خود ویسی هم در تمرین حضور یابد! باید ببینیم موضوع چیست که ویسی بدون اطلاع مدیران باشگاه استعفا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جلسه مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با ویسی، شروع تمرینات نفتی ها از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با ویسی، شروع تمرینات نفتی ها از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید