خبرنگاران شهردار: شهرک منظریه شهرکرد با کمبود امکانات رفاهی و خدماتی روبرو است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، شهرکرد-خبرنگاران- شهردار شهرکرد با اشاره به صندلی مدیریت شهری، گفت: شهرک منظریه بعضی از امکانات رفاهی و خدماتی مانند اماکن ورزشی. فرهنگی، فضای سبز و خدمات شهری را ندارد و با کمبود این امکانات روبرو است.

خبرنگاران شهردار: شهرک منظریه شهرکرد با کمبود امکانات رفاهی و خدماتی روبرو است

بهادر عبدالغنی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فیسبوکی ها ادامه داد: شهرک منظریه با جمعیتی افزون بر 12 هزار نفر یکی از مناطق شهرکرد است، که کمترین امکانات رفاهی و خدماتی را دارد و در کوشش هستیم متناسب با بودجه و اعتبارات شهرداری و در چارچوب خدمات شهرداری این امکانات را جهت رفاه شهروندان در این بخش از شهر فراهم کنیم.

به گفته شهردار شهرکرد، اداره کل راه و شهرسازی بیش از 10 سال است که در این بخش از شهر اقدام به ساخت و ساز نموده است و با وجود مسائل زیادی که بر سر راه شهرداری شهرکرد بوده است شهرداری خدماتی همانند ناوگان حمل و نقل عمومی،خدمات ایمنی و آتش نشانی و بعضی از خدمات شهری را در اختیار شهروندان قرار داده است.

عبدالغنی در ادامه گفت: آسفالت کشی معابر، زهکشی آب های سطحی و جدول کشی از دیگر اقداماتی است که در برنامه های جاری شهرداری برای این منطقه از شهر قرار گرفته است.

شهردار شهرکرد در انتها یادآور شد: اگر اداره کل راه و شهرسازی استان تکمیل زیر ساخت های شهرک منظریه را در بخش های مختلف را با سرعت بیشتری به انجام برساند،بدون شک شهرداری نیز این منطقه را برای ارایه خدمات در اولویت برنامه های خود قرار خواهد داد.

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها،شهر شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.

منطقه منظریه شهرکرد یکی از مناطق توسعه شهری و احداث مسکن شهر در مرکز استان است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهردار: شهرک منظریه شهرکرد با کمبود امکانات رفاهی و خدماتی روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار: شهرک منظریه شهرکرد با کمبود امکانات رفاهی و خدماتی روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید