خبرنگاران نماینده مجلس: احداث درمانگاه تامین اجتماعی حق همه بخش های دشتستان است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، بوشهر- خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی حق مردم همه بخش های این شهرستان است.

خبرنگاران نماینده مجلس: احداث درمانگاه تامین اجتماعی حق همه بخش های دشتستان است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، ابراهیم رضایی روز چهارشنبه به رسانه ها اظهار داشت: تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در دشتستان بسیار بالا است و انتظار می رود که سازمان تامین اجتماعی نگاه بهتری به این شهرستان داشته و خدمات مورد احتیاج در نقاط مختلف دشتستان ارائه گردد.

وی تکمیل و تجهیز بیمارستان مهر برازجان را ضروری دانست و ادامه داد: بیمارستان مهر برازجان از بخش ها و امکانات حداقلی هم برخوردار نیست و انتظار می رود که علاوه بر توسعه این مرکز و احداث بخش های جدید، تجهیزات مناسب و نیروی انسانی لازم آن نیز تامین گردد.

وی اضافه نمود: طی ماه ها و روزهای اخیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان به عنوان یک مطالبه جدی توسط مردم مطرح شده است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شبانکاره، آب پخش و سعدآباد و نیز مناطق ارم و بوشکان حق مردم این مناطق است.

وی با ابراز خرسندی و تقدیر از صدور مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شبانکاره، خواهان تسریع در ساخت این درمانگاه شد.

رضایی اضافه نمود: صرف صدور مجوز برای یک درمانگاه مشکل مردم را حل نمی کند بلکه مهم انجام کار، اجرایی کردن پروژه و بهره مندی مردم از مواهب آن است.

وی گفت: اگر چه درخواست ما احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شبانکاره است جا دارد که سازمان تامین اجتماعی در این شهر مهم دشتستان بیمارستان احداث کند.

رضایی با اشاره به مسائل متعدد حوزه درمان دشتستان تاکید نمود: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای آب پخش و سعدآباد و در منطقه ارم و بوشکان لازم است.

رضایی با تاکید بر لزوم عدالت درمانی و نگاه بدون تبعیض به مردم همه بخش ها، بیان نمود: در این ارتباط در نامه ای از رئیس سازمان تامین اجتماعی خواسته شده تا علاوه برتکمیل و تجهیز بیمارستان مهر برازجان، زمینه راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در سعدآباد و آب پخش را نیز در سریع ترین زمان فراهم ساخته و برنامه ریزی لازم برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در ارم و بوشکان نیز مد نظر قرار گیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماینده مجلس: احداث درمانگاه تامین اجتماعی حق همه بخش های دشتستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: احداث درمانگاه تامین اجتماعی حق همه بخش های دشتستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید