خیرالدین استاد دانشگاه سمنان معاون وزیر علوم شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری علی خیرالدین استاد برجسته دانشگاه سمنان معاون فناوری و نوآوری وزیر شد.

خیرالدین استاد دانشگاه سمنان معاون وزیر علوم شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها از سمنان،بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در حکمی، علی خیرالدین استاد دانشگاه سمنان را به عنوان معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در ادامه این حکم آمده است:

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبرد های اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن معاونت و دانشگاه ها، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه ارتقاء فناوری نوآورانه با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرز های نوآوری و فناوری به دیپلماسی و مرجعیت علمی و فناوری به انجام رسانید.

علی خیرالدین استاد تمام ممتاز دانشگاه سمنان در رشته عمران و سازه دارای بیش از 40 سال سابقه تدریس در آموزش عالی،12 کتاب تألیفی، بیش از 500 مقاله آی اس آی (ISI) علمی پژوهشی و چندین طرح ملی و بین المللی، ثبت اختراع است.

او در سال 1399 به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد و چندین دوره نیز در سطح ملی و دانشگاهی به عنوان پژوهشگر برگزیده انتخاب شده است.

از سوابق اجرایی دکتر خیرالدین نیز می توان به ریاست دانشگاه سمنان به مدت 8 سال، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان و رئیس دانشکده مهندسی ساختمان این دانشگاه اشاره نمود.

انتهای پیغام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خیرالدین استاد دانشگاه سمنان معاون وزیر علوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرالدین استاد دانشگاه سمنان معاون وزیر علوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید