دانشگاه آزاد نیشابور برای ایجاد رشته های جدید احتیاج به مساعدت نمایندگان مجلس دارد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رئیس دانشگاه آزاد نیشابور در ملاقات با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خواهان مساعدت نمایندگان مجلس برای ایجاد رشته های جدید شد.

دانشگاه آزاد نیشابور برای ایجاد رشته های جدید احتیاج به مساعدت نمایندگان مجلس دارد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ فیسبوکی ها، مجتبی موحدی فر، رئیس دانشگاه آزاد نیشابور در در ملاقات با هاجر چنارانی، نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی، از وی درخواست مساعدت بیشتر مجلس برای راه اندازی رشته های جدید در این دانشگاه را اعلام کرد.

موحدی فر همچنین خواهان پیگیری نمایندگان مجلس نسبت به مطالبات این دانشگاه از بنیاد شهید شد.

رئیس دانشگاه آزاد نیشابور اعلام کرد: دانشگاه آزاد طبق روال به وسیله شهریه اداره می گردد و درصورتی که این مطالبات تأمین گردد، مسائل اقتصادی برای پرداخت مطالبات کارکنان، استادان و بازنشستگان و نیز هزینه های جاری و طرح های توسعه ای در همه زمینه ها تا حد زیادی رفع خواهد شد.

چنارانی نیز در این نشست تأکید کرد: به مسائل دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور واقف هستیم و امیدواریم از این به بعد با رصد بیشتر مسائل دانشگاه و ارتباط و تعامل بیشتر قطعاً بیش از پیش بتوانیم مسائل این قشر فرهیخته را که از ظرفیت بالایی برای رشد و ارتقای نیشابور برخوردار هستند، حل کنیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی شرح داد: مهم ترین دغدغه ما سرمایه انسانی است و در این راستا باید فعالیت های زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد نیشابور موجب افتخار برای نیشابور و استان است و باید استادان مجرب در این دانشگاه شناسایی شده و از این ظرفیت ها در راستای پیشرفت دانشگاه استفاده گردد.

چنارانی گفت: باید خلأ های دانشگاه آزاد نیشابور در زمینه رشته های مختلف را با همکاری یکدیگر حل کنیم و در مدیریت جدید و با پیگیری های مستمر شاهد تحقق بیش از پیش این امر مهم باشیم.

وی یادآور شد: در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور می تواند تأثیرگذار باشد و باید در این راستا اقداماتی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه آزاد نیشابور برای ایجاد رشته های جدید احتیاج به مساعدت نمایندگان مجلس دارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد نیشابور برای ایجاد رشته های جدید احتیاج به مساعدت نمایندگان مجلس دارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید