راهنمای خرید نخ دندان

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، دندان های شما جزو مهم ترین قسمت های صورت شماست؛ به دلیل اینکه وقتی می خندید یا وقتی که صحبت می کنید این دندان های شماست که مورد توجه دیگران قرار می گیرد. به همین دلیل مراقبت و نگهداری از دندان ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است قبل از آن که دندان های شما خراب و پوسیده شود یا مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای ترمیم دندان هایتان شوید از دندان هایتان با استفاده از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و روش های متفاوت مانند خرید نخ دندان محافظت کنید. اقدامات مختلفی را برای تمیز نگه داشتن دندان ها می توان انجام داد که یکی از آن ها استفاده مداوم از نخ دندان است.

راهنمای خرید نخ دندان

مشاهده انواع نخ دندان

کدام نخ دندان برای دندان های ما مناسب است؟

اگر شما لثه حساسی دارید؛ بهتر است از نخ دندانی استفاده کنید که نواری، پهن و سایندگی کمتری داشته باشد؛ تا بتواند به راحتی و سهولت در بین دندان های شما حرکت کند. برای دندان هایی با فاصله کم باید نخ مورد استفاده ظریف و بسیار نازک باشد. بعضی از نخ ها موم دار هستند که برای دندان هایی با فاصله کم می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین اگر فاصله بین دندان های شما زیاد است از نخ پهن استفاده کنید تا نخ در بین دندان های شما نلغزد .برای بچه ها و کسانی که مسائل حرکتی دارند، بهتر است از نخ دندان مخصوص آن ها استفاده شود.

مشاهده قیمت نخ دندان

چند نکته مهم برای استفاده بهتر از نخ دندان

  • اگر شما جزو افرادی هستید که فکر می کنید با مسواک زدن روزانه دندان هایتان تمیز و کاملا از کثیفی ها پاک میشود باید بگویم که اشتباه می کنید چرا که مسواک نمی تواند بین دندان های شما را تمیز کند؛ بنابراین همیشه باید در کنار مسواک زدن نخ دندان هم استفاده کنید.
  • شما با استفاده از نخ دندان می توانید از شر لکه های بین دندانی و لثه خلاص شوید. بنابراین سعی کنید روزانه از آن استفاده کنید.
  • باکتری ها و مواد چسبیده به دندان ها می تواند بوی بدی را برای دهانتان ایجاد کند، با استفاده از نخ مناسب می توانید از بوی بد دهانتان خلاص شوید و حس تازگی در درون دهانتان را بیشتر تجربه کنید.

خرید نخ دندان

منبع: مجله چاپخونه

به "راهنمای خرید نخ دندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید نخ دندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید