سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 شرایط مطلوبی پیدا نموده است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، به احتمال زیاد به این زودی حواشی عرضه بازی سایبرپانک 2077 و شرایط بد اجرایی آن را به خصوص روی کنسول های نسل هشتم فراموش نخواهید کرد. اکنون که چندین ماه از عرضه این بازی سپری شده است، سی دی پراجکت رد اعلام نموده که ثبات و پایداری بازی به سطح رضایت بخشی رسیده است.

سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 شرایط مطلوبی پیدا نموده است

طبق گزارش نوی که وب سایت یوروگیمر منتشر نموده است، آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، مدیرعامل سی دی پراجکت رد، به تازگی در توضیحات خود این سخنان را اعلام نموده است. او درباره این موضوع بیان نموده: ما هم اکنون در این زمینه به سطح رضایت بخشی دست پیدا نموده ایم. بعلاوه در حال کار روی کارایی کلی بازی بوده ایم که اکنون درباره آن کاملا خشنود هستیم. علاوه بر این، ما به صورت تعیین باگ ها و گلیچ هایی را هم از بازی حذف نموده ایم و قصد داریم این کار را همچنان ادامه دهیم.

او در ادامه اضافه می نماید: با گذشت زمان، ما در حال پیاده سازی بهبودهایی در سیستم های کلی بازی هستیم که بازیکنان هم متوجه آن خواهند شد.

ثبات بازی سایبرپانک 2077 چیزی بوده است که در این مدت سی دی پراجکت رد روی آن تمرکز زیادی داشته است و منظور از آن جلوگیری از خارج شدن های مکرر از بازی یا وقوع باگ های عظیم آن روی کنسول ها و کامپیوتر است. آن ها مدتی پیش نموداری منتشر نموده اند که نشان می دهد شرایط بازی در مرور زمان بهبود پیدا نموده است. البته این نمودار برای چند وقت پیش است و به احتمال فراوان اکنون آن ها توانسته اند حتی به نتایج بهتری دست پیدا نمایند.

مدتی پیش بازی بعد از حدود 6 ماه دوباره به پلی استیشن استور اضافه شد. در زمان عرضه وقتی که بازی روی پلی استیشن 4 و حتی پلی استیشن 5 شرایط نابسامانی داشت، سونی در اقدام عجیبی تصمیم گرفت که بازی را از پلی استیشن استور حذف کند. اضافه شدن دوباره بازی به فروشگاه دیجیتال سونی می تواند دقیقا در راستای اظهار نظر نو آدام کیچینسکی باشد.

حتی اگر به ثبات رسیدن شرایط بازی سایبرپانک 2077 و عرضه آن روی پلی استیشن استور را در نظر بگیریم، سی دی پراجکت رد همچنان قصد ندارد مقدار دقیق فروش بازی را تا به این لحظه اعلام کند. پیوتر نیلوبوویچ (Piotr Nielubowicz)، نائب رییس سی دی پراجکت رد، درباره این موضوع می گوید: در حال حاضر ما جزئیاتی از داده های فروش بازی را ارائه نمی دهیم. وقتی که این داده ها به نقطه عطفی یا مقدار فروش خاصی دست یابند، آن ها را ارائه خواهیم کرد.

با وجود این اظهارنظر نو، نکته جالب اینجاست که چند روز پیش که بازی دوباره به صورت دیجیتالی برای پلی استیشن 4 در دسترس شد، سی دی پراجکت در توضیحات رسمی به بازیکنان پیشنهاد داده بود که برای تجربه نسخه بهتر و دوری از مسائل احتمالی بازی را روی پلی استیشن 4 پرو یا حتی پلی استیشن 5 تجربه نمایند. هرچند این را باید گفت که نسخه رسمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس سایبرپانک 2077 هنوز عرضه نشده است و در صورت عرضه آن در امسال ممکن است تجربه به مراتب بهتری را روی کنسول ها فراهم کند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 شرایط مطلوبی پیدا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 شرایط مطلوبی پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید