حالت روگ لایک هیتمن 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، استودیوی IO Interactive به تازگی با تریلری از حالت روگ لایک بازی هیتمن 3 با عنوان Freelancer رونمایی نموده است.

حالت روگ لایک هیتمن 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این حالت برای انتشار در 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401) برنامه ریزی شده است. البته یک نسخه تست از این حالت از 3 نوامبر (12 آبان) تا 7 نوامبر (16 آبان) در دسترس خواهد بود. این نسخه فقط در استیم قابل دریافت است و به عنوان یک بازی جداگانه در دسترس خواهد بود، به این معنی که نمی توان به وسیله هیتمن 3 به آن دسترسی داشت. لازم به ذکر است که برای دسترسی به نسخه به یک کد دانلود ارسال شده از استودیوی سازنده احتیاج خواهید داشت.

برای دریافت این کد ابتدا باید با مراجعه به این صفحه ثبت نام نموده و منتظر بمانید. البته همه کسانی که ثبت نام می نمایند، کد دانلود این نسخه را دریافت نخواهند کرد اما استودیوی IO Interactive ابراز امیدواری نموده که سرورهایشان را بر اساس تقاضا افزایش دهند تا همه بتوانند به این حالت دسترسی داشته باشند.

در این حالت تازه، مامور 47 وظیفه دارد که گروه های جنایتکاری را که در مکان های مختلف سه گانه هیتمن یافت می شوند، نابود کند. یک دور پیروز از بازی به معنای از بین بردن چهار رهبر سندیکا در چندین ماموریت است، اما برای رسیدن به این رهبران، او باید ابتدا اعضای پایین رتبه را ترور کند. اگر در یک ماموریت در برابر اعضای رتبه شکست بخورید، تمام سلاح ها، آیتم های همراه خود و بعلاوه نیمی از پول نقد خود را از دست خواهید داد. از طرفی آن ها از حضور شما در ماموریت های آینده مطلع خواهند بود.

همه چیز از خانه امن شما آغاز می گردد؛ جایی که می توانید ماموریت ها را برنامه ریزی نموده و اسلحه ها و دیگر تجهیزات را آزمایش کنید. تکمیل پیروزیت آمیز ماموریت ها، هم امتیاز تجربه (XP) و هم پول نقد را برای سلاح و دیگر ابزارهای مامور 47 فراهم می نماید. نسخه تست این حالت شامل 9 مکان خواهد بود و این تعداد در نسخه نهایی به 19 افزایش پیدا خواهد نمود.

بازی هیتمن 3 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "حالت روگ لایک هیتمن 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت روگ لایک هیتمن 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید