شیائومی از ردمی نوت 7 پرو رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، از لحاظ بدنه و طراحی، این گوشی هیچ تفاوتی نسبت به مدل معمولی خود ندارد و همچنان دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.3 اینچی است. همچنین این گوشی از نسخه چهارم Quick Charge هم پشتیبانی می نماید ولی شارژر درون جعبه از نوع 10 وات است. در پشت و جلو گوشی، گوریلا گلس 5 از این پنل ها محافظت می نماید.

شیائومی از ردمی نوت 7 پرو رونمایی کرد

وبلاگ فیسبوکی ها- ساعاتی قبل شرکت شیائومی در هند از گوشی ردمی نوت 7 پرو رونمایی کرد که نسبت به مدل معمولی از قابلیت های نسبتا بهتری بهره می برد. اول از همه باید به قلب تپنده این گوشی اشاره کنیم که این وظیفه بر عهده اسنپ دراگون 670 واقع شده است که شامل پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 612 است.

دیجی مگ: همچنین به جای بهره گیری از سنسور 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ، دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی است. ردمی نوت 7 پرو در دو مدل مبتنی بر 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می گردد که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD می توان حافظه این گوشی را افزایش داد.

از لحاظ بدنه و طراحی، این گوشی هیچ تفاوتی نسبت به مدل معمولی خود ندارد و همچنان دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.3 اینچی است. همچنین این گوشی از نسخه چهارم Quick Charge هم پشتیبانی می نماید ولی شارژر درون جعبه از نوع 10 وات است. در پشت و جلو گوشی، گوریلا گلس 5 از این پنل ها محافظت می نماید.

ردمی نوت 7 پرو در تاریخ 13 مارس در رنگ های قرمز، آبی و مشکی با قیمت های 14 هزار روپیه (حدود 200 دلار) و 17 هزار روپیه (حدود 240 دلار) در بازار هند عرضه می گردد.

منبع: زندگی امروز

به "شیائومی از ردمی نوت 7 پرو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از ردمی نوت 7 پرو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید