لینکران در نمایشگاه بین المللی تأسیسات

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، نمایشگاه علی رغم ایجاد فرصت برای شرکت ­ها، موقعیتی ویژه نیز برای مشتریان در جهت آشنایی با برندهای مختلف مربوط به شاخه کاری خودشان است.

لینکران در نمایشگاه بین المللی تأسیسات

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، بنابر اعلام فن تاپ، از جمله مزیت­ های نمایشگاه فراهم بودن بستری است که صاحبان صنایع در آن می ­توانند اطلاعات کامل و شاملی را به صورت حضوری به مشتریان و بازدیدنمایندگان ارائه دهند.

نمایشگاه بین المللی تأسیسات ایران بزرگترین رویداد تأسیسات در خاورمیانه است. استقبال فراوان بازدیدنمایندگان ازاین نمایشگاه به بالاتر رفتن کیفیت برگزاری تاثیر مثبت گذاشته و هرساله شاهد افزایش شکوه برگزاری نمایشگاه تأسیسات هستیم.

شرکت نام آشنای سازه پایدار الهیه سال جاری نیز در نمایشگاه حضور دارد. این شرکت سال جاری با غرفه ای با نام لینکران حاضر می­ گردد. لینکران برند برتر و کاملا ایرانی فراوری ساپورت­ مدولار (ساپورت پیش ساخته تأسیسات) و انواع عایق الاستومریک می­ باشد. شرکت های صنعتی-تاسیساتی متعددی در این نمایشگاه محصولات، دستاوردهای فنی و نوآوری های مهندسی خود را به بازدیدنمایندگان محترم عرضه می نمایند.

به نقل از سازه پایدار، شرکت فن آوران نصب تأسیسات پارسیان (فن تاپ fantap.co.com): در سال 1397 با پتانسیل فراوان راه اندازی شد؛ که سایت فراوریی این شرکت در زمینی به مساحت 13،000 مترمربع در شهرک صنعتی شمس آباد مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها است؛ که امکان فراوری محصولات باکیفیت در سطح جهانی را فراهم می آورد. امکان بازدید از کارخانه ها، خط فراوری تمام محصولات لینکران (ساپورت تأسیسات و عایق الاستومری و لرزه گیر و...) و نتایج آزمایشگاه ­های مختلف برای اعتبار سنجی محصولات قابل مشاهده می ­باشند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات و تأسیسات نوین صنعت ساختمان و بازدید از لینکران به هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی 29 مهرماه لغایت 2 آبان ماه 1398، محل دائم نمایشگاه­ های بین المللی تهران، سالن میلاد، غرفه G 02 مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لینکران در نمایشگاه بین المللی تأسیسات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لینکران در نمایشگاه بین المللی تأسیسات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید