مدیران دولتی برداشت های سلیقه ای از قوانین را به حداقل برسانند

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با بیان اینکه صنعتگران و فراوریکنندگان باوجود مسائل مالی و تحریم در یک سال گذشته در راستا رونق فراوری گام برداشتند، گفت: دغدغه های صنعتگران و فراوریکنندگان استان با همکاری و کوشش مستمر دولت و بخش خصوصی قابل حل است.

مدیران دولتی برداشت های سلیقه ای از قوانین را به حداقل برسانند

علی اصغر آدینه ای در پنجاه و چهارمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان از فعالان مالی درخواست کرد: برای گره گشایی مسائل بخش فراوری و صنعت پیشنهادهای عملیاتی خود را به اتاق سمنان اعلام نمایند.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با اشاره به اینکه در آخرین پایش محیط کسب کار، استان سمنان در رتبه کشور قرار گرفته است، گفت: برطرف موانع کسب کار و تسهیل گری امور مرتبط با فراوری، مهم ترین مؤلفه ای است که باید برای تداوم بهبود شرایط استان در پایش کسب کار مورد توجه قرار گیرد.

آدینه ای از مدیران بخش دولتی نیز درخواست کرد: برداشت های سلیقه ای در قوانین و دستورالعمل ها را به حداقل برسانند.

در ادامه علیرضا آشناگر، استاندار سمنان نیز گفت: بر اساس شاخص و آمارهای کشوری، دستگاه های اجرایی استان در جهت خدمت رسانی مطلوب به صنعتگران و فعالان مالی استان در حرکت هستند.

او اعلام کرد: تبیین گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با برگزاری نشست های از این دست، باهدف گره گشایی از مسائل بخش فراوری در استان سمنان فرایند مثبتی دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد برگزاری نشست دولت و بخش خصوصی، استان سمنان رتبه خوبی در کشور دارد، گفت: بر اساس شاخص ها، دولت به معنای واقعی در استان در کنار صنعتگران است.

آشناگر اعلام کرد: رتبه دوم استان سمنان در جشنواره شهید رجایی در جلب رضایتمندی اقشار مردم نشان از کوشش دولت برای تسهیل فرایند اداری برای رونق فراوری در استان است.

استاندار سمنان توضیح داد: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان سمنان تسهیل شده و بسیاری از موانع فراوری در یک سال گذشته با کوشش مدیران از بین رفته است.

او با بیان اینکه، فرایند استعلام های کاغذی برای اعطای مجوزهای سرمایه گذاری برچیده می گردد، گفت: کارشناسان در این بخش در حال تدوین نرم افزارهایی برای ایجاد استعلام های الکترونیکی هستند.

آشناگر گفت: در یک سال گذشته تحول چشم گیری در بخش گمرک استان سمنان ایجاد شده است و با تخلف های حوزه صادرات و واردات کالا به صورت جدی برخورد می گردد.

استاندار سمنان گفت: با تسهیل فرایند اداری، رغبت فعالان مالی برای سرمایه گذاری های جدید در استان افزایش یافته است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "مدیران دولتی برداشت های سلیقه ای از قوانین را به حداقل برسانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دولتی برداشت های سلیقه ای از قوانین را به حداقل برسانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید