معاون استاندار تهران: قیمت مصوب مرغ 20400 تومان است

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران تاکید نمود مرغ چند قیمت ندارد و تنها قیمت مرغ 20400 تومان همان قیمت مصوب است و خرید مرغ بالاتر از این قیمت تخلف است.

معاون استاندار تهران: قیمت مصوب مرغ 20400 تومان است

به گزارش ایسنا، حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به نوسانات قیمت مرغ عنوان نمود: مصرف مرغ این روزهای استان تهران از 1500 تا 1800 تُن است و حدود 500 تا 600 مرغ در استان تهران کشتار خارج از شبکه، بالاتر از قیمت مصوب توزیع می گردد و نحوه توزیع مرغ با قیمت مصوب باید با اشرافیت و نظارت بیشتری انجام گردد.

وی اضافه نمود: مقرر شد حواله ها تا سقف 300 کیلوگرم حذف و خروجی میدان بهمن نیز با نظارت نیروی انتظامی و تعزیرات کنترل گردد؛ مابقی مرغ ها نیز بین 40 غرفه و فروشگاه ها در سطح استان تهران توزیع می گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران با اشاره به افتتاح میدان توزیع مرغ در حکیمیه اعلام نمود: تمام باری که در کشتارگاه های استان تهران کشتار می گردد فقط باید در سه میدان بهمن، پیروزی و حکیمیه توزیع گردد؛ مرغی که از سایر استان ها وارد استان تهران می شوند مازاد هستند و به هیچ عنوان به استان های دیگر وارد نمی گردد.

عسگری سپس تاکید نمود: مرغ با دو قیمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب 20400 تومان است؛ هر فردی با هر توجیهی مرغ را بالاتر از قیمت مصوب خریداری کند، تخلف است.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح سهمیه های میادین عنوان نمود: به میادین سطح استان تهران بیشتر از 250 تُن مرغ داده و باید توزیع مرغ پیش از تشکیل صف و زودتر شروع گردد و ساعت توزیع مرغ و تعداد نیروهای میادین نیز افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "معاون استاندار تهران: قیمت مصوب مرغ 20400 تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون استاندار تهران: قیمت مصوب مرغ 20400 تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید