نکات طلایی پیش از خرید پنل پیامک خوب

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، بسیاری از کسب وکارها زمانی که تصمیم می گیرند تا تبلیغات گسترده تری نسبت به فضای مجازی و دیگر روش ها داشته باشند، رو به ارسال پیامک تبلیغاتی می آورند. پیامک در حال حاضر از مهم ترین روش های تبلیغاتی است و اغلب کسب وکارهای مهم و عظیم از این روش اطلاع رسانی استفاده می نمایند. در قدم نخست و پیش از هرکاری صاحبان این کسب وکارها در هر حیطه شغلی باید پنل پیامکی مناسب خود را خریداری نمایند. برای اینکه از میان شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی، پنل اس ام اس خوبی را انتخاب کنید احتیاج دارید که به یک سری ویژگی ها و نکات مهم توجه کنید. در ادامه این نکات طلایی را به طور کامل شرح خواهیم داد.

نکات طلایی پیش از خرید پنل پیامک خوب

ویژگی های مهم انتخاب یک پنل پیغامکی و نکات مربوط به آن

پیش از آنکه به سراغ نکات مهم خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی برویم، باید بدانیم که چرا در عصر امروز تکنولوژی و شبکه های اجتماعی هنوز هم ارسال پیغامک به مخاطبان می تواند کارایی خاص خودش را داشته باشد. همان طور که می دانید به علت دسترسی گسترده مردم به تلفن های همراه، مهم ترین روش برقراری ارتباط و اطلاع از اخبار و مسائل مهم روز از این طریق انجام می گردد. بعلاوه اغلب کسب وکارهای عظیم و کوچک کوشش می نمایند از مزایای آن استفاده نمایند و تبلیغات خود را از این طریق به گوش مخاطبان بی شماری برسانند. بر اساس آمار رسمی که منتشر شده است، در حال حاضر 95 درصد مردم گوشی های همراه مختلفی استفاده می نمایند. 98 درصد از کاربران تلفن همراه همواره تلفن خود را همراه دارند و بیش از 89 درصد از آن ها در اغلب ساعات روز و شب گوشی تلفن خود را چک می نمایند. اتفاقی که باعث شده تا بازاریابی پیغامکی به شکل قابل توجهی از سوی مدیران مارکتینگ مورد استقبال قرار بگیرد.

اگر به پیغامک هایی که روزانه از طرف همین کسب وکارها به گوشی تلفن تان ارسال می گردد دقت کنید، متوجه می شوید که هنوز برای اطلاع رسانی از تخفیف ها، فروش های فوق العاده، ارسال کدهای تخفیف، لینک خرید و ... از پیغامک انبوه استفاده می گردد. علت این اتفاق هم این است که مخاطب در زمان بسیار کم این پیغامک را باز می نماید، می خواند و سریع ترین واکنش را نسب به محتوای آن نشان می دهد. اما برای دستیابی به چنین بازخوردی در قدم نخست باید پنل پیغامکی را بخرید و از مزایای منحصر به فرد آن بهره ببرید. نکات اساسی و مهم پنل پیغامکی تبلیغاتی خوب به توضیح زیر است:

1-آنالیز سرویس های ارائه دهنده خدمات پیغامکی

برای اینکه تجربه خوبی از ارسال اس ام اس انبوه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم پس از آنکه تصمیم به خرید پنل پیغامکی گرفتید، شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند را دقیق آنالیز کنید. با مراجعه به وب سایت آن ها و بعلاوه پرس وجو از مشتریانی که از پیش تجربه کار با این شرکت را داشته اند می تواند به یک دید کلی از آن ها برسید. برای مثال رزومه کاری شرکت پیغامکی را آنالیز کنید. اگر با کسب وکارهای عظیم و شناخته شده ای سال ها همکاری دارند، می تواند نشانه خوبی برای اعتماد به آن ها باشد. بطور مثال می توان به پنل پیغامکی ایده پردازان که جز قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات پیغامکی است، اشاره نمود.

2- ویژگی های خدماتی و تجهیزاتی پنل های پیغامکی و مزایای آن ها

هر شرکتی بسته به سیاست ها و سیستم فنی ای که در اختیار دارد می تواند در پکیچ های پنل های پیغامکی خود مزایایی را برای مشتریان در نظر بگیرد. برای مثال شما می تواند ساده ترین روش ارسال پیغامک انبوه به وسیله پنل را انتخاب کنید و یا برترین پیکچ را که ویژگی های مثبت بیشتری دارد را بخرید. این اتفاق وابسته به نوع کسب وکار شما و تعداد و تنوع مشتریان تان است. اگر مشتریان زیادی در سراسر کشور دارید، بهتر است از پنل پیغامکی ای بهره ببرید که امکان ارسال به وسیله نقشه گوگل، استان، منطقه، اصناف و مشاغل مختلف را داشته باشد و جنسیت ها و سنین متفاوت را پوشش دهد.

3- هزینه ها و بودجه بندی

قطعا مانند هر پروژه تبلیغاتی دیگر شما باید از پیش هر اقدامی، هزینه های ارسال پیغامک انبوه تبلیغاتی و خرید پنل اس ام اس را در نظر بگیرید. اگر احتیاج به هماهنگی با مدیران و دیگر افراد مربوطه دارید، هرچه سریع ترین این کار را انجام دهید و بودجه ای برای ثبت درخواست پنل پیغامکی در نظر بگیرید. برای هدایت بیشتر، هنگامی که به سایت های ارائه دهنده خدمات پیغامکی مراجعه می کنید تمام مبالغ مورد احتیاج برای هریک از پنل های پیغامکی را یادداشت و با هم مقایسه کنید. توجه داشته باشید که برخی از سرویس دهنده های پیغامکی ممکن است هزینه ای بسیار کم از شما درخواست نمایند و در عین حال خدمات و مزایای کمتری هم ارائه دهند. بنابراین دقت کنید که با توجه به دریافت چه ویژگی های مثبتی، تعرفه مورد نظر را باید بسنجید. نکته مهم که باید بدانید این است که پیغام کوتاه تبلیغاتی از دیگر روش های تبلیغات هزینه بسیار کمتری دارد. در واقع می توان گفت آسان ترین، سریع ترین و در عین حال کم هزینه ترین راهی که می توانید به مخاطبان بی شماره اطلاع رسانی و تبلیغ کنید ارسال اس ام اس انبوه است.

4- آنالیز پنل پیغامک کاربری و پنل خدماتی

دو نوع پنل پیغامکی وجود دارد که می توانید برای ارسال پیغام کوتاه از آن ها بهره ببرید. پنل پیغامک کاربری که به وسیله آن پیغام های تبلیغاتی و با پیغام های گاه و بی گاه ارسال می گردد. از طرفی پنل خدماتی که یکی از مهم ترین روش های ارسال اس ام اس برای کسب وکارها است، مزایای بیشتری نسبت به پنل پیغامک کاربری خواهد داشت. با استفاده از پنل خدماتی می توان به مخاطبان نامحدود و بیشتری پیغامک ارسال کنید. این ویژگی از مهم ترین روش های کسب عایدی بالا و تبلیغ است.

هر کدام از این پنل ها از نظر فنی، تعرفه و قیمت پنل پیغامکی و... می توانند متفاوت از هم باشند. برخی از پنل ها تنها ارسال انبوه دارند و برخی از آن ها ارسال را به صورت پیغامک تکی انجام می دهند. برخی از پنل ها تنها با یک اپراتور مخصوص کار می نمایند و حق انتخاب شماره اختصاصی را به مشتری نمی دهند. مزیت اصلی پنل خدماتی این است که با سرعت بالا به تعداد بالایی بانک شماره می توانید ارسال داشته باشید.

5- پشتیبانی خوب به صورت تلفنی و آنلاین

مهمترین رکن خدمات دهی در حال حاضر پشتیبانی از سرویسی است که از آن خریداری می کنیم. زمانی که می خواهید پنل پیغامکی را انتخاب کنید، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که شرکت مورد نظر در هر زمان که شما به مشکل برخوردید امکان پشیبانی آنلاین و تلفنی را داشته باشد. فرآیند ارسال پیغام تبلیغاتی به شکل انبوه ممکن است در برخی مراحل با اتفاقاتی از جمله قطعی سیستم روبرو گردد. از زمان ثبت نام تا ارسال پیغامک اغلب این شرکت ها آماده هدایت به مشتریان خود هستند. توجه به این نکته در هنگام انتخاب و خرید پنل پیغامکی بسیار لازم است.

منبع: فرارو

به "نکات طلایی پیش از خرید پنل پیامک خوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات طلایی پیش از خرید پنل پیامک خوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید