گالری عکس گروهی نوروز 96 در گالری آران

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، گالری آران میزبان آخرین روزهای برگزاری نمایشگاه عکس گروهی از عکاس های ایرانی است. با گزارش تصویری خبرنگاران از این گالری همراه باشید.

گالری عکس گروهی نوروز 96 در گالری آران

گالری آران یکی از زیباترین و دلنشین ترین گالری های تهران است که در کوچه دوست داشتنی لولاگر قرار گرفته است. در این گالری در تمام ایام سال میزبان رویدادهای هنری مثل نمایشگاه عکس، گالری نقاشی و نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی است.

به گفته سرپرست این گالری، از الان تا 2 سال دیگر صف رویدادهایی که در این گالری برگزار خواهد شد، پر است و برای بعد از آن می توان نوبت رزرو کرد.

نوروز سال جاری گروهی از عکاسان هنری در این گالری رویدادی را با عنوان نمایشگاه گروهی عکس نوروز 96 برگزار کردند. متاسفانه این رویداد برخلاف سایر رویدادهایی که تا به حال از آن ها گزارش تهیه کردیم فاقد کاتالوگ یا هر گونه توضیحی پیرامون آثار بود و تنها به نوشتن نام اثر و نام خالق اثر در کنار آن ها بسنده شده بود. این گالری روزهای آخر خود را سپری می نماید. در این گالری عکس هایی از نغمه قاسملو، ملکه نائئینی، دادبه بصیر، نیما علیزاده، بهار صمدی، امیر موسوی، علی یار راستی و ساسان ابری به نمایش در آمده است. در ادامه می توانید تصاویر وبلاگ فیسبوکی ها از برخی از آثار به نمایش در آمده در این گالری را مشاهده کنید.

فریدای من، ریحانه طراوتی
دونادون، نیما علیزاده
فریدای من، ریحانه طراوتی
بهزاد خسروی نوری، زندگی یک دوره گرد از دریچه سوراخ سوزنی
دونادون، نیما علیزاده
پدر، دادبه بصیر
پدر، دادبه بصیر
فرسوده یا اسقاط، نغمه قاسملو
فرسوده یا اسقاط، نغمه قاسملو
لبه، امیر موسوی
تهران، دادبه بصیر
تهران، دادبه بصیر
غول های مسافر، ملکه نایینی

نظر شما درباره آثار به نمایش در آمده در این گالری چیست؟ نظر خود را با وبلاگ فیسبوکی ها و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "گالری عکس گروهی نوروز 96 در گالری آران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری عکس گروهی نوروز 96 در گالری آران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید