ادعای یک رسانه پاکستانی در خصوص بازپس گیری هواپیمای عمران خان

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، یک هفته نامه پاکستانی ادعا کرد ولیعهد عربستان در پی نارضایتی از حضور عمران خان در مجمع عمومی سازمان ملل دستور داده هواپیمای شخصی وی به این کشور برگشته و نخست وزیر پاکستان با هواپیمای عادی به اسلام آباد بازگردد.

ادعای یک رسانه پاکستانی در خصوص بازپس گیری هواپیمای عمران خان

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه ای وبلاگ فیسبوکی ها به نقل از تایمز آو ایندیا، یک هفته نامه پاکستانی ادعا کرد ولیعهد عربستان در پی نارضایتی از حضور عمران خان در مجمع عمومی سازمان ملل دستور داده هواپیمای وی که تحت نظارت یک شرکت عربستانی بوده از نیویورک به این کشور برگشته داده گردد.

طبق این گزارش، عمران خان قبل از حضور در مجمع عمومی سازمان ملل به عربستان سفر نموده و در نظرداشت تا با خطوط عادی به آمریکا سفر کند اما بن سلمان هواپیمای شخصی خود را در اختیار عمران خان قرار داد.

اما در حالی که عمران خان در حال بازگشت با هواپیما به پاکستان بوده در بین راه اعلام می گردد که هواپیما دچار نقص فنی شده و باید به نیویورک برگردد. بعد از این ماجرا نخست وزیر پاکستان مجبور می گردد که با هواپیمای عادی به پاکستان برگردد.

این مجله پاکستانی مدعی شده است که نقص فنی در کار نبوده و و در واقع پشت پرده ماجرا این بوده که است بن سلمان از عملکرد عمران خان در نیویورک رضایت نداشته و دستور بازگشت هوایپما را صادر نموده است.

اما سخنگوی دولت پاکستان پاکستان این ادعای مجله را رد نموده است.

ایندیا تایمز به نقل ازیک سخنگوی دولت پاکستان نوشت: این یک داستان ساختگی است و تنها به دلیل تخریب موفقیت های عمران خان در پاکستان ساخته شده است.

این در حالی است که پاکستان نیز از عدم اجرای قراردادها و تعهدات عربستان نسبت به این کشور گله مند بوده و روابط این دو کشور در ماه های اخیر دچار نوسان شده است.

ح

منبع: خبرگزاری فارس

به "ادعای یک رسانه پاکستانی در خصوص بازپس گیری هواپیمای عمران خان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای یک رسانه پاکستانی در خصوص بازپس گیری هواپیمای عمران خان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید