تشدید نظارت بر نانوایی های تربت جام

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، رئیس اداره تعزیزات حکومتی تربت جام به همراه بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی از نانوایی های سطح شهرستان بازدید کردند.

تشدید نظارت بر نانوایی های تربت جام

به گزارش خبرنگار از ، محمد رضا وحیدی مزینانی رئیس اداره تعزیرات حکومتی در حاشیه بازدید از نانوایی های سطح شهرستان گفت: به روال هر ساله و نزدیکی سال نو بازرسی هایی از صنوف مختلف با حضور بازرسان دانشکده علوم پزشکی و اداره صمت به صورت مداوم انجام می گردد.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع پیشگیری از شیوع بیماری های ویروسی به ویژه کرونا که بهداشت عمومی مردم در خطر است، برنامه ها و بازرسی های ویژه ای از صنوف خاص داریم.

رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام گفت: نانوایی ها یکی از محل هایی است که احتمال انتقال ویروس وجود دارد و مستقیم با سلامت مردم سرو کار دارد و باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت گردد، به همین منظور بازرسین ویژه ای برای نظارت بر این موضوع گذاشتیم و هر روزه صبح و بعدازظهر با حضور بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی این نظارت ها به صورت مرتب انجام می گردد و نکات لازم یادآوری می گردد و با تخلف های احتمالی به صورت شدید برخورد می گردد.

وحیدی اضافه کرد: طی بازرسی های اجرا شده نانوایی های تربت جام اصول بهداشتی را رعایت می نمایند و مورد خاصی نداریم.

او خطاب به مردم تربت جام، توضیح داد: نگران نباشید و نظارت ها به صورت مرتب انجام می گردد و اگر همشهریان گرامی تخلفی مشاهده کردند می توانند با شماره تلفن 52523266 تخلف های احتمالی را به ما گزارش دهند یا با شماره 190 موارد بهداشتی را به دانشکده علوم پزشکی اعلام نموده و مطمن باشند شکایت آن ها در اسرع وقت رسیدگی و با افراد خاطی و متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

/س.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تشدید نظارت بر نانوایی های تربت جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر نانوایی های تربت جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید