بازی های کوتاه برای نوروز: Untitled Goose Game

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، در این روزهای تعطیل فرصت خوبی برای امتحان موارد عجیب وجود دارد. مخصوصاً اینکه حس نخواهید کرد که وقتتان تلف شده است. به علت اینکه به احتمال زیاد قرار بود آن را صرف یک کار عجیب دیگر کنید. حال اگر زمان دارید تا یک بازی نو را تجربه کنید، بهتر است نگاهی به پیشنهاد ما بیاندازید. در میان عناوین کوتاه، بازی های عجیب زیادی وجود دارند. یکی از این عناوین بازی غاز (Untitled Goose Game) است. این بازی به هیچ منطقی راسخ نیست و همین موضوع آن را جالب می نماید. همانطور اینکه کوتاه است پس به راحتی می توان آن را در این چند روز تجربه کرد.

بازی های کوتاه برای نوروز: Untitled Goose Game

ماجرای کلی بازی بسیار ساده است. شما در نقش یک غاز در روستایی وجود دارید. به طور کلی بازی داستان خاصی ندارد و شما باید سر به سر افراد روستا بگذارید. موارد بسیار جالبی در این بازی وجود دارند و شما باید نهایت خلاقیت خود را به کار بگیرید. اینکه چگونه مأموریت های خود را انجام می دهید به طور کامل به شما بستگی دارد. شاید بتوان گفت که این بازی شما را به یاد همسایه آزاری (A Neighbor From Hell) خواهد انداخت. با این تفاوت که شما در نقش یک غاز بوده و قصد شما آزار یک نفر نیست!

نکته مثبت در خصوص بازی غاز وجود سیستم کوآپ (Co-Op) است. پس می توانید این بازی را با دوست خود تجربه کنید. به علت سبک خاص این عنوان به همین علت تجربه آن به صورت دو نفره نیز بسیار جالب خواهد بود. این عنوان یکی از محدود مواردی در بازی های کوتاه است که به صورت چند نفره قابل تجربه است. با اینحال هیچ چیز از تجربه شما کم نخواهد شد و شما همچنان از آن لذت خواهید برد. پس اگر در پی یک عنوان بسیار عجیب هستید. یا اینکه در پی آزار کسی هستید، بازی غاز مخصوص شماست. یک عنوان به شدت مفرح که به همراه دوستان بسیار لذت بخش خواهد شد.

نام بازی: Untitled Goose Game

تهیه کننده: Panic

سازنده: House House

سبک: ماجراجویی

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های کوتاه برای نوروز: Untitled Goose Game" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: Untitled Goose Game"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید