شهرستان خاش قطب فراوری گوشت مرغ درسیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، با احداث 45 واحد مرغداری نو در شهرستان خاش تعداد مرغداری های فعال این شهرستان به 85 واحد میرسد که حاصل آن فراوری 15 هزار تن گوشت مرغ برای استان سیستان و بلوچستان، است

شهرستان خاش قطب فراوری گوشت مرغ درسیستان و بلوچستان

شیرزاد کمالی مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: در 7 ماه گذشته در 40 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی شهرستان خاش یک میلیون و 650 هزارقطعه جوجه ریزی انجام که حاصل این اندازه جوجه ریزی فراوری 3 هزار تن گوشت مرغ است.

شیرزاد کمالی با اشاره به اینکه بیشترین جوجه ریزی مرغداری های شهرستان خاش در نیمه دوم سال انجام می گردد اضافه کرد: سالیانه حدود 7 هزار و 200 تن گوشت مرغ در واحد های مرغداری خاش فراوری میگردد.

وی ادامه داد با ساخت 45 واحد نو صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت 900 هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره، با پیشرفت فیزیکی 20 تا 90 و فراوری گوشت مرغ از 7200 تن به 15 هزار تن میرسد.

وی اضافه کرد: این واحد های مرغداری در حال ساخت اعتبار بیش از 2 هزار و 250 میلیارد ریال را در بر داشته که بیشتر این مبالغ از آورده شخصی و بدون استفاده از تسهیلات است.

کمالی ادامه داد در هر واحد مرغداری 3 نفر به صورت مستقیم بکارگیری میگردد که 45 واحد نو موجب اشتغال 135 نفر دیگر خواهد شد.

کمالی همچین گفت: سرمایه گذاران بومی هستند که این به سرمایه گذاری های بیشتر یاری می نماید.

وبلاگ فیسبوکی ها سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شهرستان خاش قطب فراوری گوشت مرغ درسیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان خاش قطب فراوری گوشت مرغ درسیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید