مهلت ثبت نام آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو تا 21 آبان تمدید شد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تا 21 آبان ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو تا 21 آبان تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ فیسبوکی ها، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو درباره تمدید مهلت ثبت نام و اعلام علاقمندی به استفاده از سهمیه ایثارگران درآزمون استخدام قراردادی سال 1399 را منتشر کرد.

براین اساس به منظور مساعدت و فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که در بازه زمانی هشتم تا هجدهم آبان ماه برای ثبت نام اقدام نکردند ترتیبی اتخاذ شد که تا روز چهارشنبه 21 آبان ماه 99 نیز بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

همچنین با توجه به اعلام گروه صنعتی ایران خودرو چنانچه متقاضیان ثبت نام تمایل به استفاده از سهمیه ایثارگران دارند می توانند با انتخاب گزینه مربوطه علاوه براستفاده از تسهیلات سنی، از سهمیه ایثارگران نیز بهره مند شوند؛ لذا تمامی متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، آن دسته از داوطلبانی که پیش تر نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو تا 21 آبان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو تا 21 آبان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید