هک شدن تمام گوشی های اپل

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، Jailbreak با استفاده از سیستم عامل های AltStore و Cydia قابل نصب است، این امکان را به شما می دهد تا تنظیمات پنهان iOS را تغییر داده و برنامه هایی را با دور زدن فروشگاه رسمی اپل نصب کنید.

هک شدن تمام گوشی های اپل

هکر ها نرم افزاری را منتشر نموده اند که امکان هک کردن هر گوشی هوشمند اپل را می دهد. خاطرنشان می گردد که هک کردن با استفاده از روش قفل شکنی IOS امکان پذیر شد.

قفل شکنی (Jailbreak توسط علاقه مندان پروژه Unc0ver منتشر شد، به گفته آنها، نرم افزار های اصلاح شده تقریباً در هر آیفون قابل نصب هستند. کارشناسان اعلام نموده اند که همه سیستم عامل های موجود از این نرم افزار پشتیبانی می نمایند، از iOS 11 گرفته تا iOS 13.5 که در نیمه دوم ماه مه منتشر شد.

Jailbreak با استفاده از سیستم عامل های AltStore و Cydia قابل نصب است، این امکان را به شما می دهد تا تنظیمات پنهان iOS را تغییر داده و برنامه هایی را با دور زدن فروشگاه رسمی اپل نصب کنید.

Unc0ver ادعا می نماید که Jailbreak باعث تضعیف امنیت iOS نمی گردد، زیرا دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر را ندارد. این نرم افزار به روز شده هیچ تاثیری در استقلال تلفن های هوشمند ندارد و جلوی کار iCloud، Apple Pay، iMessage و سایر سرویس های مارک اپل را نمی گیرد.

روزنامه نگاران تأکید کردند که Jailbreak فعلی بر اساس آسیب پذیری روز صفر ایجاد شده است. این بدان معناست که هکر ها شکافی را در سیستم که امکان هک کردن را می دهد به سازنده گوشی های هوشمند نشان ندادند.

به همین دلیل، کارشناسان مصاحبه شده اظهار داشتند که برطرف این آسیب پذیری می تواند دو تا سه هفته طول بکشد. نمایندگان اپل که Wired برای اظهار نظر به آن ها رجوع نموده بود در این مورد اظهارنظر نکردند.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید

به "هک شدن تمام گوشی های اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک شدن تمام گوشی های اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید