پویش ملی نذرکتاب فراخوان داد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، تهران (پانا) - پویش ملی نذرکتاب همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می گردد.

پویش ملی نذرکتاب فراخوان داد

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران پویش ملی نذرکتاب را با کمک خیرین و حامیان حقیقی و حقوقی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و با هدف رساندن کتاب به علاقه مندانی که امکان خرید کتاب ندارند، اجرا می نماید.

علاقه مندان برای مشارکت در این پویش می توانند با مراجعه به ketab.ir وارد سامانه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شده و به وسیله صفحه نذر کتاب مبلغ مورد نظر خود را در درگاه اختصاصی این پویش پرداخت نمایند. بعلاوه شماره حساب 1/7722777/10 و شماره کارت 1867-1048-7270-5041 بانک رسالت به نام خانه کتاب و ادبیات ایران برای دریافت حمایت های مردمی پیش بینی شده است.

حامیان حقیقی و حقوقی مشارکت نماینده در این پویش می توانند معادل وجه واریزی، مشخصات و کدملی افراد یا گروه هایی را اعلام نمایند تا کد ملی آنها براساس مقدار مبلغ واریزی حامی شارژ گردد.

بر اساس این فراخوان، اگر فرد یا گروه خاصی مورد نظر حامیان نباشد، خانه کتاب و ادبیات ایران با سمن ها (سازمان های مردم نهاد) و گروه های جهادی که در سطح کشور احتیاجسنجی انجام داده و گروه های هدف را برای بهره مندی از این طرح شناسایی نموده اند، تعامل نموده و پس از کسب اطلاعات لازم متناسب با احتیاج آن ها کد اعتباری رایگان برای خرید کتاب اختصاص خواهد داد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 7618865-0938 و 91009898-021 داخلی 2000 تماس بگیرند.

گفتنی است، امکان ارائه گزارش کامل از تمامی مراحل حمایت تا ارسال کتاب به صورت تفکیکی وجود دارد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع می گردد و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.irمراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پویش ملی نذرکتاب فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش ملی نذرکتاب فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید