گلکسی Z Flip 2 احتمالا به بلندگوهای استریو مجهز می گردد

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، به گفته یکی از افشاگران با نام کاربری Ricciolo1 در توییتر، گلکسی Z Flip 2 (گلکسی زد فلیپ 2) احتمالا با بلندگو های استریو راهی بازار خواهد شد.

گلکسی Z Flip 2 احتمالا به بلندگوهای استریو مجهز می گردد

سامسونگ در ماه جولای سال جاری از نسخه 5G گوشی گلکسی Z Flip خود رونمایی کرد که به نسبت مدل استاندارد، تغییرات سخت افزاری محسوسی داشت. این طور هم که به نظر می رسد، سامسونگ می خواهد روی فراوری این گوشی ها به شکلی جدی سرمایه گذاری کند. این یعنی شاهد فراوری و عرضه نسخه های جدیدتر از این گوشی های تاشو هم خواهیم بود.

جانشین گلکسی Z Flip، احتمالا Z Flip 2 نام خواهد داشت. حداقل این چیزی است که فعلا بسیاری از خبرگذاری ها و افشاگران روی آن اتفاق نظر دارند. اما علاوه بر نام، گویا امروز از یک قابلیت جدید این محصول هم آگاه شدیم.

به تازگی یکی از افشاگران در توییتر گفت سامسونگ میخواهد این گوشی را با بلندگو های استریو راهی بازار کند. در این صورت، به نسبت نسل اول که از یک بلندگو استفاده می کرد، پیشرفت بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود. چون قابل قبول نیست یک محصول با چنین معینه سخت افزاری و محدوده قیمتی، از این قابلیت ساده برخوردار نباشد.

  • جزئیاتی جدیدی از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ لو رفت

تا کنون در رابطه با گلکسی Z Flip 2 خبرهای زیادی منتشر نشده که بتوانیم به عنوان یک خبر موثق به آن اطمینان کنیم. اما گفته می گردد سامسونگ نمایشگر بیرونی این محصول را که تنها 1.1 اینچ دارد و عملا کار با آن بسیار مشکل است، با یک نمایشگر بزرگتر تعویض خواهد نمود. حال این نمایشگر قرار است در چه اندازه و ابعادی باشد معین نیست.

علاوه بر این ها، نمایشگر اصلی نسخه کنونی که 6.7 اینچی با وضوح +FHD است، احتمالا جای خود را به نمایشگری با وضوح +QHD و البته رفرش ریت 120 هرتز می دهد. چون رفرش ریت نمایشگر محصول کنونی به 60 هرتز محدود شده.

به گفته راس یانگ، از تحلیلگران مشهور حوزه فناوری، تاریخ عرضه گلکسی Z Flip 2 به تابستان سال آینده میلادی موکول خواهد شد و این بار به همراه سری گلکسی S21، در ماه جولای/فوریه شاهد رونمایی از آن نخواهیم بود.

اگر نماینده تاشوی سامسونگ قرار است در تابستان سال آینده راهی بازار گردد، فعلا کمی زود است بخواهیم در رابطه با قابلیت های آن صحبت کنیم. بنابراین باید تا انتشار جزئیات موثق و قابل اطمینان در رابطه با آن، مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم.

  • از گوشی تاشو گلکسی Z Flip 2 چه انتظاراتی داریم؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی Z Flip 2 احتمالا به بلندگوهای استریو مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی Z Flip 2 احتمالا به بلندگوهای استریو مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید