8 پیچ گوشتی شارژی و برقی پرفروش در خبرنگاران (پاییز 1402)

به گزارش وبلاگ فیسبوکی ها، در زمان تعمیرات، جابه جایی وسایل یا باز و بسته کردن اتصالات لوازمی مثل تخت خواب حتما با مشکل باز کردن پیچ های سفت یا بستن پیچ ها به شکلی مناسب روبه رو شده اید. پیچ گوشتی دستی می تواند برای انجام کارهای ساده به شما یاری کند اما وقتی کار کمی حرفه ای تر می گردد دیگر نمی توان به این ابزارآلات ساده اتکا کرد. اینجاست که پای ابزاری به نام پیچ گوشتی شارژی به میان می آید.

8 پیچ گوشتی شارژی و برقی پرفروش در خبرنگاران (پاییز 1402)

ظاهر پیچ گوشتی شارژی و برقی مثل دریل است، با این تفاوت که برای پیچاندن و باز کردن انواع پیچ ریز و درشت طراحی شده است. با یاری این محصول می توانید سفت ترین پیچ ها را باز کنید یا ظریف ترین اتصالات را به صورت ایمن با پیچ به هم وصل کنید. در این مطلب از وبلاگ فیسبوکی ها مگ 8 پیچ گوشتی شارژی و برقی پرفروش در فروشگاه دیجی کالا را به شما معرفی نموده ایم تا اگر قصد خرید دارید، انتخاب برایتان آسان باشد.

1. پیچ گوشتی شارژی اوکی

اولین محصول این فهرست یکی از باکیفیت ترین پیچ گوشتی های شارژی با قابلیت استفاده صنعتی و غیرصنعتی است. وزن آن یک کیلوگرم است و فقط 25 سانتیمتر مربع فضا اشغال می نماید. منابع تغذیه قدرت این محصول متنوع است و شما می توانید آن را با برق، ژنراتور بنزینی، ژنراتور دیزلی و باتری لیتیومی داخل دستگاه که از قبل شارژ شده روشن کنید.

لامپ LED روی این پیچ گوشتی به شما امکان مشاهده دقیق و واضح محلی که قرار است کار انجام گردد را می دهد. قابلیت تنظیم سرعت، قابلیت تعویض باتری و نشانگر اندازه شارژ باتری از دیگر قابلیت های این محصول است. کیف، 2 پیچ گوشتی شارژی، 3 باتری 18 ولت لیتیومی و 4 شارژر خشابی در بسته بندی این محصول قرار گرفته است.

2. پیچ گوشتی شارژی جاب - مجموعه 30 عددی

این محصول برای مصرف خانگی بسیار مناسب است و می تواند دستیالی عالی برای شما باشد. باتری این پیچ گوشتی لیتیموی است و می توانید به راحتی آن را تعویض کنید. قابلیت کنترل سرعت، نشانگر شارژ باتری و لامپ LED از قابلیت های این محصول است. یک مته آهن و چوب به همراه رابط فنری در بسته این پیچ گوشتی شارژی قرار گرفته است.

3. دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی باس - مجموعه 28 عددی

این پیچ گوشتی شارژی کوچک با باتری لیتیوم یونی کار می نماید و می توانید بعد از تمام شدن شارژ باتری آن را تعویض کنید. مثل دو مدل قبلی، این محصول هم برای بالا بردن دقت در کار یک لامپ LED دارد. اقلام همراه پیچ گوشتی شامل باتری اضافه، شارژر باتری، سری پولیش و پد، خرطومی، رابط پیچ گوشتی بوکس، 4 سری بوکس با سایزهای مختلف، 3 سری چهارسو، یک سری ستاره ای، 2 سری دوسو، 3 مته دیوار، 3 مته فلز و چسب برق می گردد.

4. دریل پیچ گوشتی شارژی واتپلاس - مجموعه 28 عددی

این دریل پیچ گوشتی همراه خود سری آچار و مته و پیچ گوشتی اضافه دارد و شما می توانید برای هر نوع تعمیرات و ساخت وسازی استفاده گردد. باتری آن 36 ولتی است و همه اقلام در یک کیف ابزار مخصوص قرار گرفته اند.

5. پیچ گوشتی شارژی رونیکس - مجموعه 33 عددی

رونیکس یکی از نام های آشنا و معتبر در بازار ابزارآلات ایران است و مجموعه پیچ گوشتی شارژی آن هم در فهرست پرفروش های وبلاگ فیسبوکی ها قرار گرفته است. باتری های این محصول قابل شارژ است و به راحتی تعویض می گردد. یک لامپ LED هم روی آن قرار گرفته که در زمان کار روشن می گردد و برای تمرکز روی محل استفاده به شما یاری می نماید. در کیف این پیچ گوشتی علاوه بر سری های مختلف، ابزارآلات دیگری مثل انبردست و کاتر هم قرار گرفته است.

6. پیچ گوشتی شارژی شیائومی میجیا - مجموعه 25 عددی

اگر از عاشقان ابزارآلات هستید و دوست دارید همواره چند وسیله حرفه ای و کار راه انداز با خود به همراه داشته باشید، خرید این ست پیچ گوشتی شارژی را به شما توصیه می کنیم. جعبه این مجصول فقط 20*25 سانتیمتر فضا اشغال می نماید و در آن یک دسته پیچ گوشتی همراه با 25 مدل سری مختلف قرار گرفته است. باتری آن 12 ولت است و به راحتی می تواند نیروی لازم برای باز یا بسته کردن 400 پیچ را تامین کند.

7. دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی اینکو

این محصول که با باتری لیتیوم یونی کار می نماید یک ابزار شارژی همه کاره است. شما می توانید با این دریل پیچ گوشتی چکشی سوراخکاری کنید، پیچ ها را بپیچید یا از محل خود خارج کنید و متریال مختلف را تخریب کنید. چرخش سری آن هم به چپ و هم به راست است و علاوه بر تمام اقلام مورد احتیاج برای کار، 3 مته الماسه هم را خود به همراه دارد. علاوه بر آن 2 باتری شارژی 20 ولت، یک باتری فست شارژ، 3 مته و یک نوک پیچ گوشتی هم در کیف BMC این دستگاه قرار گرفته است.

8. پیچ گوشتی شارژی بوش

آخرین محصول در این فهرست هم به یک پیچ گوشتی شارژی همراه تعلق دارد که فراوری محبوب ترین و باکیفیت ترین برند، یعنی بوش است. باتری لیتیوم یونی این محصول با USB شارژ می گردد. امکان کنترل سرعت و لامپ LED از قابلیت های این دستگاه ظریف است. در زمان استفاده از این محصول به یاد داشته باشید که برای کارهای ظریف ساخته شده و نباید تحت فشار قرار بگیرد چون ممکن است آسیب ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 پیچ گوشتی شارژی و برقی پرفروش در خبرنگاران (پاییز 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 پیچ گوشتی شارژی و برقی پرفروش در خبرنگاران (پاییز 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید