طراحی گرافیکی و چاپ

5 ویژگی که از نسل تازه آیپد پرو انتظار داریم

بر اساس شایعات و گزارش های منتشر شده، اپل قصد دارد ماه آینده میلادی از نسل تازه مدل های آیپد پرو رونمایی کند. برای یادآوری باید بگوییم که حدو دو سال از معرفی آخرین نسل آیپد پرو می گذرد و قرار است نسل بعدی با ویژگی های مجذوب کننده تری راهی بازار شوند. اپل...

3 مهر 1401

کلینیک زیبایی الیزه لانژه؛ نکات کلیدی برای انتخاب برترین کلینیک زیبایی

کلینیک های بسیار زیادی در سطح شهر وجود دارند اما قبل از مراجعه به این کلینیک ها باید از خود بپرسیم که آیا کلینیک انتخاب شده چه خدماتی انجام می دهد و آیا جز کلینیک های خوب در سطح شهر می باشد؟

2 مرداد 1401

نکاتی که پیش از خرید چراغ قوه مسافرتی باید بدانید

چراغ قوه دستی یکی از ضروری ترین تجهیزات برای طبیعت گردی یا حتی سفرهای خانوادگی محسوب می گردد که در زندگی روزمره نیز کاربرد دارد.

18 خرداد 1401

گالری عکس گروهی نوروز 96 در گالری آران

گالری آران میزبان آخرین روزهای برگزاری نمایشگاه عکس گروهی از عکاس های ایرانی است. با گزارش تصویری خبرنگاران از این گالری همراه باشید.

25 فروردین 1401

سن بشریت 30 هزار سال دیگر افزایش یافت!

در آنالیز دقیقی که اخیراً بر روی فسیل های مشهور Omo I یافت شده در اتیوپی انجام شد، دانشمندان دریافتند که قدمت آن به 230000 سال پیش باز می شود که این موضوع تصورات قبلی درباره سن بشریت را دگرگون می نماید و آن را 30000 سال به عقب تر باز می گرداند.

6 اسفند 1400

حقایق جالب در مورد پاریس

شهر پاریس بدون تردید، یکی از اصلی ترین مقاصد سفر نزد گردشگران جهان محسوب می شود. همراه خبرنگاران باشید تا با حقایق و نکات جالبی از این شهر آشنا شوید.

1 اسفند 1400

درس انسانیت آرنولد به بهاره رهنما!

خبرنگاران: بخشی از صحبت های آرنولد شوارتزنگر را که درسی از انسانیت است را در فیلم ببینید.

22 دی 1400

ریسک سرمایه گذاری در کدام بازار کمتر است؟

به گزارش خبرنگاران، رفتارهای مداخله گرایانه دولت درباره بازارها و طرح های عجیب مجلس برای کنترل قیمت ها، هرکدام می توانند از ریسک های مهم بازارهای اقتصادی و کالایی محسوب شوند.

8 دی 1400

فضایل اربعه (قسمت اول)

در شرایط تفریط، فرد تنبلی می نماید، کمتر کار می نماید، کمتر تحرک دارد، بیش از میزان خوش بین و راحت است و نمی تواند انطباقی بین خود و محیط اجتماعی پدید آورد، از این رو آدم تفریط گر نیز پیوسته در رنج و عذاب است.

17 آبان 1400

دسترسی اعضای فعال سازمان اسناد و کتابخانه ملی به تمام منابع دیجیتال

به گزارش خبرنگاران، حسن باقری، مدیر کل توسعه خدمات دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با ارسال یادداشتی، به نقش تاثیرگذار کتابخانه ها در انتقال منابع و دسترسی مخاطبان به اطلاعات و اقدامات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در شرایط کرونا پرداخت.

16 اردیبهشت 1400

از لوگوی المپیک زمستانی 2026 رونمایی شد

تهران (پانا) - کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 به میزبانی میلان - کورتینا در ایتالیا، از لوگو های نهایی این رویداد رونمایی کرد.

27 فروردین 1400

امکانات بخش نابینایان کتابخانه مرکزی ارومیه چنگی به دل نمی زند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، امروز پنجشنبه 24 مهرماه برابر با 15 اکتبر، مصادف است با روز جهانی نابینایان (عصای سفید). تامین نیازهای فرهنگی و اطلاعاتی این قشر از جامعه که امکان استفاده از کتاب های چاپی و یا منابع اطلاعاتی دیداری را ندارند،...

30 آبان 1399

شهاب سنگ قطب جنوب می تواند کلید پاسخ به یکی از رازهای حیات باشد

یک کپسول زمانی از آغازین روزهای منظومه شمسی، می تواند نخستین سرنخ برای شرح معمای قدیمی برای کسانی باشد که حیات را مطالعه می نمایند؛ چرا ساختار حیات (اسیدهای آمینه طبیعی) نامتقارن است.

19 مهر 1399

پروتکل بازدید از موزه ملی اعلام شد

موزه ملی ایران با انتشار پروتکلی، فعالیت این موزه را آغاز کرده در این پروتکل تعداد بازدیدکنندگان گروهی کمتر از 6 نفر خواهد بود و زمان بازدید نیز نوبت بندی می شود.

7 مرداد 1399

نوازنده نیشابوری ترانه های هزار دستان را کتاب کرد

سعید بابایی، هنرمند نیشابوری و گردآورنده این کتاب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی، با بیان اینکه ترانه های هزاردستان عنوان مجموعه ای برای عاشقان و دوستداران موسیقی است، گفت: هدف از گردآوری و انتشار این مجموعه تلاش برای حفظ موسیقی اصیل...

31 تیر 1399

قانون حق نشر را به صورت ملی بپذیریم

محمود آموزگار گفت: بعضی نگران پیوستن به کنوانسیون برن هستند. برای این که مسئله ای در زمینه پیوستن به قانون حق انتشار پیش نیاید، می توان به شکل ساده تر و در قالب قانونی ملی، حق انتشار را پذیرفت.

20 تیر 1399

مجوز های سازمان سینمایی آنلاین می شوند

رئیس سازمان سینمایی: مجوز ها و معرفی نامه های سازمان سینمایی از عید فطر آنلاین می شوند.

30 خرداد 1399

سیب زمینی سرخ نموده از کجا می آید؟

تاریخچه سیب زمینی سرخ نمودهسیب زمینی سرخ نموده یکی از محبوب ترین خوراکی های جهان است و تقریبا هر جای کره خاکی که سفر کنید آن را در منو رستوران ها و فست فودها خواهید دید. اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که از خودتان بپرسید، سیب زمینی سرخ نموده...

24 خرداد 1399

آزمون دوره دکتری پزشکی آسانترین آزمون سال های اخیر

آزمون دوره دکتری پزشکی 99 با آزمون سال های گذشته چند تفاوت مهم دارد که باعث شده به عنوان آسانترین آزمون سال های اخیر محسوب شود.

17 خرداد 1399

نمک زیاد، سیستم ایمنی تان را ضعیف می کند!

ایسنا/ پژوهشگران آلمانی در بررسی جدید خود دریافتند که مصرف بیش از اندازه نمک می تواند به کاهش توانایی سیستم ایمنی منجر شود.

31 اردیبهشت 1399
تعداد: (24)